What went wrong

What went wrong

Beware Cat Shirt $21.68

Rise, Grind, Banana Find Shirt $21.68

Beware Cat Shirt $21.68

  1. 3 weeks ago
    Anonymous

    She's a woman lol

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      >that face
      Doubt.

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        She thinks Tesla stock will reach 2500 by the end of 2024.

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          tesla can't sell their cars, how would it reach 2500 this year?

        • 3 weeks ago
          Anonymous

          Is she still sticking to that? Didn't she extend the timeline?

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        she used to be hot. one can only imagine her wiener mileage.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      Touch grass, incel. Trump lost.

  2. 3 weeks ago
    Anonymous

    I bought ARKK in October because someone told me to, I was totally clueless. By december it had gone up 50%. I sold. I outisraeliteed that b***h

  3. 3 weeks ago
    Anonymous

    techno-sexism. technology is designed by men so that women aren't able to understand it.

  4. 3 weeks ago
    Anonymous
  5. 3 weeks ago
    Anonymous

    Meme tech stocks and crypto.

  6. 3 weeks ago
    Anonymous

    leave mommy alone

  7. 3 weeks ago
    Anonymous

    She’s not israeli so she plays on hard mode

  8. 3 weeks ago
    Anonymous

    You listened to a woman for financial direction. LMAO

  9. 3 weeks ago
    Anonymous

    Women lack the cynicism that allow men to make money investing.

  10. 3 weeks ago
    Anonymous

    Cathie is taking all the money and attention. Of course they hate her.

    HOLY FRICK BROS. I just checked her wikipedia page after I wrote the above...these fricking buttholes are attacking her there with the same vector as this shitty thread, ie destroying wealth.

    Frick they are TERRIFIED of her. check out the pic...unbelievable. Full blown crusade against her...including here.

    I don't even own her shit, but will buy some just to see her numbers go up.

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      lmao its real
      which israelite did she piss off
      they're probably attacking her to attack musk indirectly

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        >look up the "analyst" responsible for the hit pieces
        >mfw
        every single time lmao clown world so predictable

      • 3 weeks ago
        Anonymous

        >attack musk indirectly
        Yeah good point

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      >Wood
      >Ark
      >Military parents
      Interesting

    • 3 weeks ago
      Anonymous

      >ie destroying wealth.
      So it's not true?

  11. 3 weeks ago
    Anonymous

    >mommy wood takes morons money and gives it to bitcoin
    Based.

  12. 3 weeks ago
    Anonymous

    Interesting shit Bros...all out narrative warfare against Mommy Cathie. Pic rel from Yahoo article this week is very, very familiar.

    They are scared of her and are coming for her. ARK hasn't even been around 10 years and is kicking ass.

    Mommy Cathie is strapping it on and pounding these tools quite thoroughly it seems.

  13. 3 weeks ago
    Anonymous

    Yes yes, we all know... It's not even fun kicking women anymore. When will they stop?

  14. 3 weeks ago
    Anonymous

    I prefer the term "donated"

  15. 3 weeks ago
    Anonymous

    she's a puppet moron.

  16. 3 weeks ago
    Anonymous

    gb2kitchen that's what

  17. 3 weeks ago
    Anonymous

    >Women can be investors too-ACKKK!!!!!!!!!!!!

  18. 3 weeks ago
    Anonymous

    Never let women do ANYTHING. Holy shit have we learned nothing?

  19. 3 weeks ago
    Anonymous

    Female lmao. Trannies were invented so that companies can hire a “woman” that was born male to fill women quotas. If you actually hire a real XX female u get what you deserve

  20. 3 weeks ago
    Anonymous

    >What went wrong
    tesla

  21. 3 weeks ago
    Anonymous

    Yes shes a moronic woman but this is harsher language than they would use for Credit Suisse who made a little bigger oopsie than she did. Really makes me think.

  22. 3 weeks ago
    Anonymous

    weird i had a dream about her last night. i think i was at some conference or something and one of her employees was trying to find a good place for their team to have dinner so i found them a secluded restaurant, something like that.

  23. 3 weeks ago
    Anonymous

    woman

  24. 3 weeks ago
    Anonymous

    this thread is proof that biz has become reddit. moronic npcs crying about some article which talks about how normies threw their money at the top of QE into some highly volatile shit.

    Now is the time to buy ARKK and then sell to the moron NPCs for 8x price

  25. 3 weeks ago
    Anonymous

    >Woman
    >Competent leader.
    Pick one. In all seriousness, most women think that being a leader is just scream, being a c**t and authoritarian.

Your email address will not be published. Required fields are marked *